niedziela, 16 maja 2010

Zbiór tekstów różnych

Segmentacja - grupowanie klientów.
Segment - grupa klientów o określonych cechach.
Rynek docelowy - wybrane segmenty do których się zwracamy.
Nisza - wąska grupa o specyficznych potrzebach np. jogurty 0% bez żelatyny wieprzowej.
Idealny klient - cechy puste (?) / złożone oczekiwania (?)
Rozdział klientów na grupy i tworzenie przekazu pod ich kątem.
Serwis skupiający zaprzyjaźnione firmy -> kompleksowe centrum -> razem zrobią wszystko.
Branding - jak jesteśmy odbierani przez klientów.
Marki specjalistyczne zamiast szerokich.
Strategia rozwoju przed strategią marketingową.
K2/Era/połączenie stylów.
Umieszczanie na stronie słów pod którymi inni rozumieją / nazywają nasze produkty.
Dziennikarstwo obywatelskie.
ekoplan.pl - reklama perswazyjna.
Hasło zachęcające.
Treść do dopracowania.
Zaznaczenie menu.
Organizacja firmy, a przełożenie na to jak widać działy / treść z zewnątrz.
Struktura organizacyjna urzędu = kibel. Co mamy do załatwienia = OK
e-solution - rozwijane menu z lewej strony.
Flash - ruch jak tylko wjeżdża.
Jak być copywriterem.
Kupujemy bazę -> proponujemy jej członkom np. kurs u nas. Zapisują się i zgadzają na naszą politykę prywatności.
gazetkakreatywna.pl / zlotemysli.pl -> kursy, zarabianie na klikaniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga