poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Klonowanie dysku - HDD Clone / HDD Copy

Dziś stanąłem przed potrzebą przeniesienia systemu i danych z dysku na dysk. Szukałem ustrojstwa, które pozwoliłoby mi tego dokonać. Powinno być bezpłatne, poradzić sobie z przeniesieniem z większego dysku na mniejszy (80GB klasyczne na 60GB SSD, właściwie jedna partycja). Szukałem, testowałem, przeglądałem ... Kilka odpadło w przedbiegach, kilka w trakcie. XXClone zapowiadał się nieźle, ale okazało się, że MS SQL Server po klonowaniu się nie podnosił. EASEUS odpadł, bo nie ogarnął przeniesienia na mniejszy dysk. Pomogło dopiero Macrium Reflect Free Edition. Przeniosło wszystko bez ceregieli, do tego na pracującym systemie. Jak na razie wierzę, że działa wszystko jak powinno... Czas pokaże :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz