poniedziałek, 18 maja 2009

INSTRUKCJA REKLAMACJI BEZPOŚREDNIEJ W SEAGATE

Znalezione w mail'u:

Wejdź na stronę:
http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_&_returns_assistance/

Po prawej stronie w części Zwrot produktu należy kliknąć na link
Dokonaj zwrotu dysku jako gość

Wybieramy: Wysyłka do kraju - Poland

Należy wpisać numer modelu lub numer katalogowy oraz Numer seryjny (jeśli nie wiesz gdzie znaleźć numer seryjny wejdź na http://support.seagate.com/rightnow/Flash/gtla_locater/Seagate_sn_gtla.html) Jeśli chcesz dodać więcej niż jeden dysk do jednego zgłoszenia kliknij na Dodać kolejny produkt.

Gdy wpiszesz już wszystkie numery seryjne i numery katalogowe lub modelu kliknij na Wyślij.

Pokaże się strona z wymienionymi wszystkimi dyskami oraz z informacją o dacie końca gwarancji - jeśli produkt jest na gwarancji będzie zaznaczone pole Zwrot.
Należy kliknąć Dalej.

Trzeba wypełnić pola na stronie, wpisać swoje dane kontaktowe, adresowe
Zaznaczyć pole: Akceptuję przedstawione postanowienia i warunki.

Opcjonalnie można założyć sobie konto w razie gdybyśmy w przyszłości chcieli zgłaszać dyski nie trzeba będzie znów danych adresowych i kontaktowych uzupełniać. Wtedy należy wypełnić pola: Identyfikator użytkownika, Potwierdź hasło, Tajne pytanie, Odpowiedź na tajne pytanie.

Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól należy kliknąc na Przegląd zamówienia/płatności

WAŻNE
--------------
Jako miejsce, do którego produkt ma zostać wysłany wybrać:
UPS-SCS Warszawa, UPS SCS (Polska) Sp. z o.o., Warszawa, N.A, Poland
--------------
W innym przypadku mogą być później problemy.

Następnie klikamy na Wyślij zamówienie.

Na następnej stronie klikamy na Wydrukuj etykietę wysyłkową na paczkę ze zwracanym produktem. Drukujemy etykietę która nam się pokazała w oddzielnym oknie. Wypełniamy druk poczty. Wysyłka na adres:
UPS SCS (Polska) Sp. z o.o. Segment A4D
ul. Szyszkowa 35/37
Warszawa 02-285

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga